گاموس

گاموس

گروه اینترنتی مقالات وسیستم
گاموس

گاموس

گروه اینترنتی مقالات وسیستم

دانلود پاورپوینت کتاب ریاضی عمومی 2 محمد جلوداری ممقانی

دانلود پاورپوینت کتاب ریاضی عمومی 2 محمد جلوداری ممقانی

پاورپوینت کتاب ریاضی عمومی2 محمد جلوداری ممقانی


مشخصات فایل
تعداد صفحات483
حجم2936 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیکامپیوتر و IT

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت کتاب ریاضی عمومی2 محمد جلوداری ممقانی جهت رشته IT درقالب 483 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

دنباله و سری از مفاهیم بنیادی حسـاب دیفرانسیل و انتگرال هستند. دانشجو در این درس با این مفاهیـــم ، مفاهیم وابسته و کاربردهای ساده  آنها ، نظیر پیدا کردن حد برخی دنباله ها ، به دست آوردن مقدار تقریبی برخی اعداد و ... آشنا می شود.هدف کلی از ارائه این فصـل آشنا کردن دانشجو به طوری که مطالعه درسهای آنـالیز 1 و معــــادلات دیفرانســـیل برای آنان آسانتر و لذت بخشتـــر باشد.مفاهیم بنیادی وابستـــه به آن را بیان مـــی کنیم.در میان این مفاهیم،همگـــرایی دنبــاله اهمیت ویـــژه ای دارد. در واقـــع، سعی خواهیـــم کرد که به هر دنباله ای عددی نسبــت دهیم ، اگر این کار امکان پذیر باشد می گوییم دنباله همگراست وگرنه دنباله واگرا نامیده خواهد شد. به این ترتیب ،دنباله ها را بــه دو دستــــه همگرا و واگرا تقسیم می کنیم.

 

 

        

 


فهرست مطالب
مقدمه
فصل اول: دنباله وسری
که شامل 86 اسلاید می باشد.
فصل دوم: هندسه تحلیلی
که شامل 100 اسلاید می باشد.
فصل سوم:جبر خطی
که شامل147 اسلاید می باشد.
فصل چهارم:رویه ها و دیگر دستگاههای مختصات
که شامل 42 اسلاید می باشد.
فصل پنجم:توابع برداری یک متغیره
که شامل 104 اسلاید می باشد.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود پروتکل گروه درمانی وسواس - پروتکل درمان وسواس با رویکرد شناختی رفتاری


پروتکل گروه درمانی وسواس - پروتکل درمان وسواس با رویکرد شناختی رفتاری

پروتکل گروه درمانی وسواس پروتکل درمان cbt وسواس پروتکل درمان شناختی رفتاری وسواس pdf

دانلود پروتکل گروه درمانی وسواس - پروتکل درمان وسواس با رویکرد شناختی رفتاری

پروتکل گروه درمانی وسواس
پروتکل درمان شناختی رفتاری وسواس
پروتکل cbt برای وسواس
پروتکل درمان cbt وسواس
پروتکل درمان شناختی رفتاری وسواس pdf
پروتکل درمان وسواس رویکرد شناختی
پکیج درمان وسواس فکری
پروتکل درمان وسواس
پکیج درمان وسواس
پروتکل درمان وسواس با رویکرد شناختی رفتاری
پروتکل درمان وسواس فکری
پروتکل درمان وسواس فکری عملی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 487 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

تعداد جلسات:   10

تعداد صفحات:  20

نوع فایل: PDF و WORD قابل ویرایش

 

بخشی از متن فایل:

جلسه اول : علائم وسواس و منطق کلی درمان

هدف: ارزیابی مراجعان، آشنایی آنها با یکدیگر و آشنایی با علائم وسواس فکری و عملی و منطق کلی درمان

دستور جلسه:

الف - ارزیابی مراجعان از طریق اجرای پرسشنامه های یل براون ( YBOCS)، شیهان (SDS) و عملکرد تحصیلی( فرم معلم از قبل جمع آوری شده بود)

ب - توضیح در خصوص روند برگزاری جلسات درمانی شامل تعداد جلسات درمانی، جلسات پیگیری، فاصله زمانی جلسات و روال برگزاری آنها

ج - بیان اصول و قراردادهای درمانی شامل: حضور به موقع و مداوم، رازداری با توجه به گروهی بودن جلسات درمانی، صداقت در بیان علائم، مسائل و مشکلات، مشارکت در مباحث و انجام تکالیف مربوط

د - معرفی خود در گروه توسط مراجعان و بیان اجمالی علائم و مشکلات مربوط

ه - بیان مقدمه ای کوتاه در رابطه با اختلال وسواس فکری و عملی

و - رسم نمودار شناختی اختلال وسواس فکری و عملی و اشاره به شرایط جسمی و شرایط محیطی به عنوان نقطه شروع وسواس سپس شکل گیری باور اصلی و باورهای بینابینی و تاثیر آنها از طریق یک ماشه چکان و بروز افکار مزاحم، تصورات و تکانه ها  و سپس نقش تفسیر و بروز حالات هیجانی خاص و سرانجام اجبارهای مختلف و جایگاه خلق و تاثیر آن در این فرایند کلی ( در شکل 2-2 آمده است).

ز - توضیح کلی در رابطه با نقش باور اصلی، باورهای بینابینی، تفسیر، خلق و اجبارها و سایر عوامل با توجه به نمودار رسم شده و نقاط هدف در جلسات درمانی

شرح جلسه

 پس از انجام ارزیابی مراجعان و ذکر مقدمات و اصول و قراردادهای درمانی بحث اصلی مطرح می شود. اختلال وسواس فکری و عملی یکی از اختلالات اضطرابی است و دارای علائمی است که افراد وسواسی را با آن علائم می شناسیم. مجموعه این علائم تحت عنوان وسواس فکری و عملی می آید. از علائم شایع در این اختلال، علائم ترس از آلودگی است که منجر به شستشوی زیاد می شود، شک و تردید در انجام کارها منجر به وارسی و چک کردن، نیاز به نظم و ترتیب افراطی منجر به کندی وسواسی و افکار پرخاشگرانه و جنسی از علائم دیگری است که منجر به افزایش اضطراب و رفتارهای اجتنابی در شرایط مختلف می گردد. همچنین افکار مذهبی و احتکار و بسیاری علائم دیگر در افراد وسواسی دیده می شود. سایر علائم به تدریج در طی جلسات مطرح خواهد شد اما ابتدا به بحث نحوه شکل گیری وسواس می پردازیم. در قدم اول باید به عوامل ژنتیکی و زیستی اشاره کرد. افراد معمولا یک آمادگی زیستی برای وسواس دارند که فقط احتمال بروز وسواس را افزایش می دهد و برای بروز، نیاز به وجود شرایط محیطی مناسب دارد.در بعضی خانواده ها شرایط تربیتی به گونه ای است که احتمال بروز وسواس در آنها بیشتر است. برای مثال خانواده هایی که اهمیت بیش از حد به نظم و ترتیب می دهند، همچنین شرایط فرهنگی می تواند زمینه ساز بروز وسواس شود. به این ترتیب وجود عوامل زیستی مناسب همراه با تجربیات شخص و عوامل فرهنگی منجر به بروز افکار و باورهای خاص می شود که علت اصلی وسواس را این باورها تشکیل می دهند. طرز فکر افراد مبتلا به وسواس و افراد غیر مبتلا در بسیاری از مسایل با یکدیگر متفاوت است. افراد وسواسی باورهای خاصی دارند که منجر به بروز وسواس و رفتارهای وسواسی می شود. این باورها به دو دسته تقسیم می شوند: باورهای هسته ای و باورهای بینابینی. که در جلسات بعدی در مورد آنها بحث خواهیم کرد. اما برای بروز وسواس صرف وجود باورها کافی نیست بلکه این باورها، نیاز به زمینه ای برای بروز آنها دارد. که از آن تحت عنوان ماشه چکان یاد کرده ایم. برای مثال قرار گرفتن در معرض آلودگی ماشه چکان ها منجر به بروز افکار مزاحم شده و تفسیر این افکار مزاحم منجر به هیجانهای خاص و سرانجام منجر به بروز رفتارهای وسواسی می شوند.البته در این میان خلق فرد هم در بروز وسواسها موثر است. این روند پدیدآیی و تداوم وسواس به طور کلی است که در نمودار رسم شده آن را می بینید. و آن را به مرور در جلسات بعدی توضیح داده و در مورد آن بحث خواهیم کرد. با توجه به مقدمات گفته شده از بیماراندرخواست می شود برای جلسه بعد به وسواسهایشان توجه کرده و لیست آن را تهیه کنند.

 

دانلود پروتکل گروه درمانی وسواس - پروتکل درمان وسواس با رویکرد شناختی رفتاری

دانلود پروتکل گروه درمانی شناختی رفتاری افسردگی - درمان افسردگی با گروه درمانی


پروتکل گروه درمانی شناختی رفتاری افسردگی - درمان افسردگی با گروه درمانی

گروه درمانی افسردگی پروتکل گروه درمانی افسردگی گروه درمانی شناختی رفتاری افسردگی

دانلود پروتکل گروه درمانی شناختی رفتاری افسردگی - درمان افسردگی با گروه درمانی

گروه درمانی شناختی رفتاری افسردگی
پروتکل گروه درمانی شناختی رفتاری افسردگی
گروه درمانی افسردگی
پروتکل گروه درمانی افسردگی
گروه درمانی شناختی رفتاری افسردگی
تاثیر گروه درمانی بر درمان افسردگی
گروه درمانی افسردگی اساسی
جلسات گروه درمانی افسردگی
درمان گروه درمانی افسردگی
درمان افسردگی با گروه درمانی
پروتکل درمانی افسردگی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 387 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5

تعداد جلسات:   13

تعداد صفحات:  5

نوع فایل: PDF و WORD قابل ویرایش


بخشی از متن فایل:

جلسه اول

  • معرفی درمانگران و افراد گروه به یکدیگر.
  • قواعد گروه.
  1. رازداری و محرمانه بودن.
  2. مقیاس‌های درجه‌بندی و فهرست وارسی.
  3. تکلیف منزل.
  4. تکالیف انجام نشده.
  • معرفی رویکرد شناخت- رفتاردرمانگری به افسردگی.

مداخله‌های رفتاری.

مداخله‌های شناختی.

  • تشریح مدل زیستی، روانی، اجتماعی افسردگی و مطرح کردن پنج مؤلفة مهم آن.
  1. رفتار.
  2. افکار.
  3. هیجان‌ها.
  4. زیست‌شناختی.
  5. محیط.

تکلیف منزل: تکمیل برگه‌‌های مربوط به مدل زیستی، روانی، اجتماعی و خرید دستورالعمل همراه با آن.

دانلود پروتکل گروه درمانی شناختی رفتاری افسردگی - درمان افسردگی با گروه درمانی

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال وحشت زدگی (پانیک)


پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال وحشت زدگی (پانیک)

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال وحشت زدگی (پانیک) در 42 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

دانلود پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال وحشت زدگی (پانیک)

پروتکل درمان شناختی رفتاری برای اختلال وحشت زدگی (پانیک)
پکیج درمان شناختی رفتاری برای اختلال وحشت زدگی (پانیک)
درمان شناختی رفتاری برای اختلال وحشت زدگی (پانیک)
دانلود پروتکل درمان شناختی رفتاری برای اختلال وحشت زدگی (پانیک)
جلسات درمان شناختی رفتاری برای اختلال وحشت زدگی (پانیک)
 برنامه درمان شناختی رفتاری برای اختلال پانیک
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 72 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال وحشت زدگی (پانیک) در 42 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

ویژگی های فایل:

شامل 6 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

42 صفحه ورد قابل ویرایش

با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

به همراه پیوست تمرینات عملی

این محصول مناسب برای دانشجویان، اساتید، روانشناسان، کلاسهای آموزشی، کنفرانسها، وبینارها، متخصصین و سایر رشته های مرتبط می‌باشد.


فهرست مطالب:

جلسه اول - ارزیابی و آموزش بیمار

جلسه دوم - آرام سازی و باز آموزی تنفسی

جلسه سوم - شناسایی افکار ناکارآمد و مقابله با آن

جلسه چهارم - مواجهه

جلسه پنجم - مواجهه و بازسازی شناختی

جلسه ششم - پی گیری

پیوست ها

پرسشنامه اضطراب بک

برگه اطلاعات تحریف های شناختی

کار برگ یادداشت روزانه افکار منفی

کار برگ مقابله با افکار منفی

برگه دستورالعمل آرام سازی

برگه دستورالعمل باز آموزی تنفس

کار برگ سلسه مراتب موقعیت های آغازگر پانیک

کار برگ تمرین مواجهه

منابع


نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد:

جلسه اول - ارزیابی و آموزش بیمار
اهداف جلسه:
1. برقراری ارتباط درمانی
٢. اخذ شرح حال از بیمار و ارزیابی شدت اختلال
٣. آموزش بیمار
۴. تعیین اهداف
وسایل مورد نیاز:
۱. راهنمای مداخله مختصر در اختلال پانیک
۲. پرسشنامه اضطراب بک
مروری بر جلسه
جلسه اول به تعبیری مهمترین جلسه درمان است چرا که بیشتر بیماران بعد از این جلسه است که تصمیم می گیرند درمان را ادامه دهند یا آن را قطع کنند. بنابراین، شما باید بتوانید رابطه درمانی خوبی با بیمار برقرار کرده و او را نسبت به درمان امیدوار سازید. همچنین، در این جلسه باید یک سری اطلاعات را در مورد حمله پانیک، و علل و درمان آن در اختیار بیمار بگذارید و در نهایت، با همکاری بیمار اهداف درمان را تعیین کنید.

1. برقراری ارتباط درمانی
بیمار وقتی نزد درمانگر می آید در انتظار از او دارد: اول این که درمانگر اضطراب و درماندگی او را درک کند و دوم این که برای مشکل وی راه حلی داشته باشد. در یک ارتباط درمانی موفق، باید بتوانید به بیمار نشان دهید که می توانید به این انتظارات بیمار پاسخ دهید.
بنابراین، برای ایجاد یک ارتباط درمانی خوب، سعی کنید وقتی بیمار درباره ترس و وحشتش حرف می زند، احساس او را بفهمید. برای این کار به دقت به حرف های بیمار گوش کنید، سر خود را به علامت گوش دادن تکان دهید، در حالت نشسته بر روی صندلی کمی به جلو خم شوید تا نشان دهید موضوع برایتان مهم است و در نهایت با احساس بیمار همدلی کنید. برای مثال بگویید "این حمله ها باید خیلی آزاردهنده باشند ".
علاوه بر این، امیدواری خود را نسبت به بهبود بیمار نشان دهید. مثلا به بیمار بگویید "میدونم این بیماری تاب و توانت را گرفته، اما خوشبختانه درمان های خوب و موثری برای آن وجود دارد ".
نکته مهم آن است که بهیچوجه بیمار را نصیحت نکنید چون این کار به رابطه درمانی صدمه می زند. مثلا به بیمار نگویید " حل این مشکل فقط به سعی و پشتکار تو بستگی دارد. تو باید سخت تلاش کنی، اون موقع مقابله با حمله پانیک سخت نخواهد بود. اگر چه این حرف اشتباه نیست اما لحن نصیحت گرانه دارد.

٢. اخذ شرح حال از بیمار
بیماران به درمانگران باتجربه، اعتماد می کنند. بنابر این، دانش بالینی و تجربه درمانی خود را با سوالات دقیق نشان دهید. حتی وقتی بیمار از طرف همکاران به شما ارجاع شده و در نامه ارجاعی و یا پرونده وی، تشخیص او ذکر شده است، باز هم گرفتن شرح حال مناسب ضروری است. این کار هم به بهبود رابطه درمانی کمک می نماید و هم اطلاعات لازم را برای مراحل بعدی مداخله آماده می کند.
در اخذ شرح حال، موضوعات زیر را روشن کنید:
• بیمار به خاطر چه مشکلی مراجعه کرده است؟ و علائم آن کدامند؟
• مشکل از کی شروع شد؟ و چرا؟
• بیمار درباره این مشکل چطور فکر می کند؟
• بیمار برای از برطرف کردن مشکل تا حالا چه کارهایی کرده است؟ و نتیجه آن چه بوده است؟
• مشکل فعلی چه تأثیری بر زندگی و روابط بیمار داشته است؟

۳. ارزیابی شدت اضطراب
مشکل اصلی بیمار، اضطراب شدید (وحشت زدگی) است. برای ارزیابی شدت این اضطراب از دو شیوه می توان استفاده کرد. اول اینکه از خود بیمار سوال کنید که سطح اضطرابش چقدر است و دوم از یک پرسشنامه معتبر اضطراب استفاده کنید.
برای بیمار توضیح دهید که ارزیابی شدت اضطراب کمک می کند تا در انتهای کار متوجه شویم درمان چقدر موفق بوده است. سپس از بیمار بخواهید پرسشنامه اضطراب بک (پیوست را ملاحظه کنید) را تکمیل کند.

4. آموزش بیمار
درست است که بیماران، حمله پانیک را به کرات تجربه کرده اند ولی ممکن است چیز زیادی درباره ماهیت ندانند. توصیف ماهیت این اختلال می تواند باورهای اشتباه آنان را در مورد عواقب ترسناک این بیماری مانند سکته، غش و غیره اصلاح کرده و دیدگاه او را درباره بیماری اش تغییر دهد. این تغییر نگرش، سنگ بنای اولیه درمان است.
توضیح حملات پانیک
حمله پانیک را به صورت زیر برای بیمار توضیح دهید. در تمامی موارد سعی کنید توضیحات خود را با سطح سواد و درک بیمار انطباق دهید:
تقریبا همه افراد گاهی دچار اضطراب می شوند. اما علامت بارز حمله های پاتیک این است که میزان اضطراب خیلی زیاد است. شما ممکن است تفسیر نادرستی از این اضطراب شدید داشته باشید و فکر کنید دارید سکته قلبی می کنید یا یک مشکل پزشکی دیگر دارید، دارید دیوانه می شوید و یا ممکن است کاملا کنترل تان را از دست بدهید. در طی حمله پانیک، ممکن است احساس نفس نفس زدن، گر گرفتی، ناراحتی معده، وزوز گوش، احساس قریب الوقوع بودن مرگ، لرزش، گیجی، خفگی، درد سینه، عرق کردن و تپش قلب را تجربه کنید (این ها علایم حمله پانیک هستند).
اختلال پانیک را اغلب "ترس از ترس " می نامند چون افراد مبتلا به این اختلال از علایم ترس (یا یک حمله پانیک) هراس دارند و این علایم را طوری تفسیر می کنند که انگار دارد اتفاق بدی برایشان می افتد. ترس بهنجار زمانی اتفاق می افتد که ما در خطر واقعی هستیم و ترس مثل یک آژیر به مغزمان خبر می دهد که در خطر قرار داریم تا بتوانیم از خودمان در برابر این خطر محافظت کنیم. علایم ترس (تپش قلب، نفس نفس زدن و...) به این خاطر ایجاد می شوند که به ما نیرو و انرژی لازم را برای فرار یا مقابله بدهد که اصطلاحا به آن پاسخ جنگ اگریز می گویند. در اختلال پانیک، بدن ما فکر می کند در خطر هستیم، در حالیکه هیچ خطر واقعی وجود ندارد. وقتی ترس در غیاب خطر اتفاق می افتد، آن را "آژیر اشتباه " می نامیم. این شبیه یک آژیر آتش سوزی است وقتی که هیچ جایی آتش نگرفته است. وقتی این حملات تکرار می شود و شما نمی دانید چرا این علایم را تجربه می کنید ممکن است فرض کنید که حمله پانیک نشانه آن است که اتفاق بدی دارد در بدن یا ذهن شما اتفاق می افتد. طنز تلخ قضیه اینجاست که شما به تدریج از همان علایمی می ترسید که برای محافظت شما در برابر خطر ایجاد شده بودند.
علاوه بر این، چون افراد مبتلا به اختلال پانیک معتقدند که حملات پانیک خطرناک هستند، درباره رخ دادن حملات در آینده نگران می شوند (به این نگرانی، "اضطراب انتظارى " می گویند). همچنین آن ها از هر چیزی که شبیه علایم پانیک بوده و احساس های مشابهی را به وجود آورد (گرما، ورزش، لذت یا به هیجان آمدن، تحریک جنسی، خشم، نور آفتاب، و غیره) می ترسند و از آن اجتناب می کنند (به این رفتار، "اجتناب" می گویند، که نقش مهمی در تداوم و عدم بهبودی پانیک دارد). افراد مبتلا به اختلال پانیک به این احساس های درونی توجه زیادی می کنند: "قلبم داره تند میزنه. دارم حمله قلبی پیدا می کنم" یا "احساس ضعف و گیجی می کنم. دارم از حال می رم (به این حالت، "گوش به زنگی نسبت به احساس های درونی" و "سوء تعبیر " آن ها می گویند). همچنین بسیاری از این افراد حمله پانیک را موقع خواب تجربه می کنند.»
بسیاری از بیمارانی که اختلال پانیک دارند "گذر هراسی" را هم تجربه می کنند. آن ها از موقعیت هایی که بیرون آمدن یا فرار از آن جاها مشکل است، می ترسند (مثلا، " ممکن است تو مترو دچار حمله اضطرابی شوم و جلوی مردم غش کنم"). آن ها ممکن است تنها در خانه نمانند و یا به تنهایی بیرون نروند. این افراد می ترسند که در مکآن ها یا موقعیت هایی مثل سوپر مارکت ها، بازار، قطار، مترو، هواپیما، پل، جاهای مرتفع، تونل، آسانسور و...دچار حمله پانیک شده و نتوانند از آن فرا کنند. اگر هم مجبور شوند به این مکان ها بروند معمولا به روش های گوناگون سعی می کنند در خود احساس در امنیت بودن" ایجاد کنند. مثلا همیشه همراه یک فرد دیگر بیرون بروند که بتواند در صورت لزوم به آن ها کمک کند. اگرچه این تلاش ها در کوتاه مدت موفقیت آمیز هستند، ولی در دراز مدت واقعا مشکل آن ها را تشدید می کند.
 توصیف علت پانیک:
تحقیقات نشان می دهد اختلال پانیک علل متعددی دارد و در واقع از ترکیبی از عوامل عوامل زیستی و روان شناختی ناشی می شود. اضطراب ممکن است وراثتی باشد و یا از تجارب اولیه زندگی آموخته شود.
افراد مبتلا به پانیک شدید به احساس های جسمی شان توجه کرده و آن ها را به شکل فاجعه آمیزی تعبیر می کنند. برای مثال، آن ها ممکن است به ضربان قلبشان توجه کرده و عجولانه نتیجه بگیرند که دارند حمله قلبی می کنند. همچنین موقعیت های استرس برانگیز ممکن است حمله های پانیک اولیه را در افراد مستعد فعال کنند - برای مثال، ترک خانه، مشکلات ارتباطی، جراحی، مسئولیت های جدید، یا بیماری جسمی.
برداشت های نادرستی که در مورد حمله پانیک وجود دارد
اکثر افراد، علایم پانیک را نشانه ای از وجود یک بیماری خطرناک جسمی، روانی یا از دست دادن کنترل تفسیر می کنند. آن ها ممکن است معتقد باشند که واقعا بیماری قلبی یا اسکیزوفرنی دارند، ممکن است ارتباطشان را با واقعیت را از دست بدهند، غش و یا سکته قلبی کنند؛ یا حوادث ترسناک دیگری برایشان اتفاق بیفتد. آن ها همچنین ممکن است بترسند که حمله های پانیک علامت یک مشکل شدید روانی باشد و در نتیجه ممکن است افسرده و وابسته شوند.
برخی هم ممکن است به غلط معتقد باشند که حملات پانیک علامت مشکلات عمیق و ریشه دار هستند. آن ها اغلب باورهای غیر واقع بینانه ای درباره اضطراب دارند، مانند اضطراب در هر صورت بد است "، و "من باید فورا از شر اضطرابم خلاص شوم". بقیه معتقدند که چون سال ها، اختلال پانیک داشته اند پس هیچ وقت نمی توانند بهبود پیدا کنند. با این همه، باید برای بیمار توضیح دهید که این بیماری به درمان خوب پاسخ می دهد. درمان شناختی- رفتاری به افراد کمک می کند برداشتها و قضاوت هایشان اشتباه شان را درباره این اختلال اصلاح کنند.»
درمان پانیک
برای حملات پانیک درمان های موثری وجود دارد. دو نوع مهم درمان، دارو درمانی و درمان شناختی رفتاری است. داروها کمک می کند تا علایم اختلال پانیک و گذرهراسی کم شوند. بنابراین لازم است تا هر وقت که پزشک صلاح می داند داروی خود را ادامه دهید چون قطع خودسرانه آن ممکن است موجب عود پانیک شود.
درمان شناختی رفتاری که در اینجا از فرم ختصر آن استفاده می شود از جمله موثرترین درمان ها برای اختلالات اضطرابی از جمله پانیک و گذرهراسی است. این درمان به بیمار کمک می کند تا اضطراب خود را با استفاده از تکنیک های آرام سازی کاهش دهد، باورهای غلط خود را در مورد علائم پانیک اصلاح کند، و با موقعیت هایی که از آن اجتناب می کند، بتدریج مواجه شود.
از بیمار چه انتظاری می رود
درمان شناختی رفتاری درمانی است که باید در آن مشارکت فعالی داشته باشید. از شما انتظار می رود هفته ای یک بار (گاهی بیش از یک بار در هفته) به جلسات درمان بیایید، فرمهای بررسی مشکلات را پر کنید و تمرین های درمانی را بین جلسات انجام دهید. گاهی یک دوره پنج جلسه ای برای درمان اختلال پانیک کافی نیست و ممکن است به جلسات بیشتری نیاز داشته باشید. در این صورت، شما را به متخصص روان شناسی بالینی ارجاع می دهیم تا درمان کامل تری را برای شما انجام دهد.

5. تعیین اهداف درمان
همچنین در جلسه اول باید با بیمار در مورد اهداف درمان به توافق برسید. بیماران از این نظر تفاوتهایی با هم دارند. برخی از آنان می خواهند بلافاصله حالشان خوب شود، تمایلی به انجام تمرین های درمانی ندارند، ایرادی در افکار شان نمی بینند و غیره. در مقابل، تعدادی دیگر از آنان اهل مشارکت فعال در درمان هستند، تمرین ها را کامل انجام می دهند، افکار منفی را به خوبی شناسایی می کنند و از توصیه های درمانگر تبعیت می کنند. بنابراین، با بیمار در این مورد به توافق برسید که در جلسات درمان به دنبال چه چیزی هستید، چه مقدار بهبودی را انتظار دارید، چقدر کار و تمرین نیاز هست، مداخله چقدر طول می کشد، و اگر نتیجه دلخواه حاصل نشد چه کارهای دیگری باید انجام گیرد. در پایان جلسه از بیمار بخواهید اگر سوالی و یا ابهامی وجود دارد، بپرسد.

دانلود پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال وحشت زدگی (پانیک)

دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 30 (سود هر سهم)


پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 30 (سود هر سهم)

دانلود پاورپوینت با موضوع استاندارد حسابداری شماره 30 (سود هر سهم) ، در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل دامنه کاربرد، ابزار مالکانه، سهام عادی، صاحبان سهام عادی، سهام عادی بالقوه، سود پایه هر سهم، تعیین میانگین موزون تعداد سهام عادی، انتشار حق تقدم خرید سهام، محاسبه سود تقلیل یافته هر سهم، سهام عادی بالقوه تقلیل دهنده، تجدید ارائه سود

دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 30 (سود هر سهم)

دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 30 (سود هر سهم) 
 پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 30 (سود هر سهم)
پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره سی
پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 30
پاورپوینت حسابداری استاندارد حسابداری سود هر سهم
ابزار مالکانه
سهام عادی بالقوه
سود پایه هر سهم
محاسبه سود تقلیل یافته هر سهم
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل ppt
حجم فایل 794 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27

دانلود پاورپوینت با موضوع استاندارد حسابداری شماره 30 (سود هر سهم) ، در  قالب pptو در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

دامنه کاربرد

ابزار مالکانه

سهام عادی

صاحبان سهام عادی

سهام عادی بالقوه

سود پایه هر سهم

تعیین میانگین موزون تعداد سهام عادی

انتشار حق تقدم خرید سهام

محاسبه سود تقلیل یافته هر سهم

سهام عادی بالقوه تقلیل دهنده

تجدید ارائه سود هر سهم

نحوه ارائه سود هر سهم

سود خالص یا زیان قابل انتساب به صاحبان سهام عادی واحد تجاری اصلی

 

قسمتی از متن پاورپوینت:

سود پایه هر سهم باید با تقسیم  سود خالص یا زیان قابل انتساب به صاحبان سهام عادی بر میانگین موزون تعداد سهام عادی طی دوره محاسبه شود.

میانگین موزون تعداد سهام عادی طی دوره برابر است با تعداد سهام عادی موجود در ابتدای دوره و تغییرات سهام عادی طی دوره که با استفاده از عامل وزنی زمان تعدیل می شود.

عامل وزنی زمان، نسبت تعداد روزهای درجریان بودن سهام به مجموع تعداد روزهای دوره است.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان استاندارد حسابداری شماره 30 (سود هر سهم) " می باشد که در حجم 27 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

 

دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 30 (سود هر سهم)