پرسشنامه فرهنگ سازمانی رابینز به فرمت ورد و قابل ویرایش پرسشنامه فرهنگ سازمانی رابینز |
![]() |
دسته بندی | پرسشنامه |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 30 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 6 |
پرسشنامه فرهنگ سازمانی رابینز
پرسشنامه فرهنگ سازمانی رابینز به فرمت ورد و قابل ویرایش پرسشنامه فرهنگ سازمانی رابینز |
![]() |
دسته بندی | پرسشنامه |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 30 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 6 |
پرسشنامه فرهنگ سازمانی رابینز
دانلود مبانی نظری تحول بنیادین درنظام تعلیم وتربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران دانلود مبانی نظری تحول بنیادین درنظام تعلیم وتربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران |
![]() |
دسته بندی | سایر گروه های علوم انسانی |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 3034 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 450 |
دانلود مبانی نظری تحول بنیادین درنظام تعلیم وتربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران
بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده می شود
نمونه اجرا شده تست cat - نمونه اجرا شده آزمون اندریافت موضوع کودکان cat
نمونه تفسیر آزمون cat نمونه اجرا شده cat نمونه اجرا شده آزمون اندریافت موضوع کودکان cat |
![]() |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 58 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 6 |
نمونه انجام شده آزمون cat
نمونه تفسیر cat
تعداد صفحات: 6 + 13
نمونه اجرا شده: 6 صفحه
راهنمای آزمون: 13 صفحه
نوع فایل: WORD
قسمتی از متن:
کارت 7
داستان:
اینجا یه جنگله یه دونه ببره، داره حمله میکنه، یه دونه میمونه، میمونه هم از ترسش داره به شاخه ها می پره، که فرار کنه، پرسیدم ببر ومیمونه به چی فکرمی کنند. گفت: ببره الان داره فکر میکنه که اگه میمونه رو بخوره .....دیگه خودشو خیلی می گیره، پرسیدم خودشو خیلی میگیره یعنی چی؟ یعنی خودشو بالا می بره، بعد می گه اگرهم اونو نخورم دیگه هیچ کی تحویلم نمیگیره، پرسیدم میمونه به چی فکرمی کنه؟ گفت: اگه وایسه این بخوردش بقیه میگن این چه میمون بی عرضه ای بوده که فرار نکرده، اگه فرار کنه می گن اون چه میمون با عرضه بوده که فرار کرده، پرسیدم حالا فکر می کنی آخر داستان چی می شه؟ فکر می کنم نمی تونه اونو بگیره.
تفسیر:
باز رقابتی که بین او و برادرش وجود دارد در پاسخ ها نمایان شده است. در این تصویر نقش کنترل کنندگی یک قهرمان دیده می شود. نمی دانم این شخصیت مقتدر پدر او هست یا برادرش؟
کارت 8
داستان:
این یک خانواده میمونه که نشستن توی خونشون، یه قاب عکس اون بالاست، دارن تماشای فیلم می کنند. یک بچه هم اینجاست . دارن درباره این فیلمی که می بینن حرف می زنند، که مثلا چه فیلم خوبیه؛ این مرده داره به بچه اش می گه برو بیرون بازی کن. اون قابی هم که اون بالاست عکس مادر بزرگشونه. یا یکی از فامیلاشونه.
تفسیر:
این تصویر را به شکل خانواده ای که دور هم جمع شده اند توصیف کرد. بیانگر محیط خانوادگی گرم اوست. میمون مسلط به بچه چهره تهدید کننده ندارد.
پاورپوینت تحقیق و توسعه درکسب وکارها با رویکرد حفظ رقابت و رشد مداوم
دانلودپاورپوینت تحقیق و توسعه درکسب وکارها با رویکرد حفظ رقابت و رشد مداوم با فرمت PPTXو 146 اسلاید قابل ویرایش
تعداد صفحات | 146 |
حجم | 3712 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مدیریت |
پاورپوینت تحقیق و توسعه درکسب وکارها با رویکرد حفظ رقابت و رشد مداوم
146اسلاید آماده و قابل ویرایش به صورت فایل pptx
تحقیق و توسعه (Research and development) یا به اختصار R&D شامل اقدامات و فعالیتهایی است که شرکتها برای نوآوری و معرفی محصولات و خدمات جدید انجام میدهند. تحقیق و توسعه اغلب اولین مرحله در روند توسعه کسب و کار است. R&D به یک شرکت امکان میدهد تا از رقبای خود پیشی بگیرد و جایگاه خود را در بازار تثبیت کند.
در این نوشتار مطالب مربوط به تحقیق و توسعه در کسب وکاربا 147اسلاید تخصصی و قابل ویرایش به صورت پژوهشی و بارویکرد نیازسنجی تدوین گردیده است .که در راستای پاسخگویی به نیازهای تحقیقات بازاریابی مدیران محترم وصاحبان کسب وکارها،مدیران بازاریابی و فروش،اساتید گرانقدر دتانشگاه و دانشجویان عزیز و ....سایر عزیزانی نگاه جدیدی در عصر دیجیتال به مبحث تحقیق و توسعه در کسب وکارها دارند- می باشد-.و امید که مورد توجه و استفاده بهینه سروران ارجمند قرار گیرد.
برندهای بین المللی که در این نوشتار با رویکرد تحقیق و توسعه مورد بررسی تحلییلی قرار گرفته اندعبارتند از : -تویوتا-مرسدس بنز-آئودی- ولوو-فولکس واگن-سامسونگ- نت فلیکس-کوکا کولا-اپل-گوگل-پپسی و (BMW) |
از برندهای ایرانی که در این نوشتار با رویکرد تحقیق و توسعه مورد بررسی تحلییلی قرار گرفته اندعبارتند از : گروه مپنا-گلرنگ-عالیس-رامک-شیرین عسل-کاله-بابل آب |
تحقیق و توسعه چیست؟
تحقیق و توسعه (R&D) زمانی است که کسبوکارها برای ایجاد محصولات جدید یا کشف راههای نوین برای بهبود محصولات و خدمات موجود خود، علم و دانش جمع میکنند. در این میان و با توجه به اهمیت تحقیق و توسعه در کسب و کار، شرکتهای بزرگتر ممکن است تیم تحقیق و توسعه خاص خود را داشته باشند که تا محصولات یا فرایندها را آزمایش و فیلتر کنند. بااینحال، بسیاری از شرکتها به دلیل کمبود ظرفیت داخلی و دسترسی به تخصص و تجهیزات تحقیقاتی پیشرفته موردنظر خود، این کار را به مراکز خاصی برونسپاری میکنند.
برخی از شرکتها هم به دلیل رقابت با مشاغل دیگر و با علم به اهمیت تحقیق و توسعه در کسب و کار، در بخش R&D سرمایهگذاری میکنند. بهعنوانمثال، یک شرکت تولیدکننده گوشی همراه، همیشه در تلاش است تا دستگاههایی را که جذابتر از رقبای خود هستند، بسازد؛ بنابراین سرمایهگذاری زیادی را در بخش تحقیقات برای طراحی محصول میگذارد.
انواع تحقیق و توسعه در کسب و کار
اهمیت تحقیق و توسعه در کسب و کار های امروزی روزبهروز بیشتر میشود. این فرایند شامل بررسی ایدهها، فناوریها و روشهای جدید برای ایجاد محصولات، خدمات و راهحلهای جدید است. در اصل R&D برای مشاغل موتور محرکه نوآوری و رشد میشود.
در ادامه به انواع تحقیق و توسعه در کسبوکارها میپردازیم:
تحقیق بنیادی (Basic Research): این نوع تحقیقات بر روی مطالعه و ارزیابی اصول و نظریات پایهای تمرکز دارد. هدف اصلی آن تولید دانش و فهم بهتر از اصول و روابط بنیادی است.
تحقیق تجربی (Experimental Research): در این روش توسعه و تحقیق، آزمایشها و تجارب به منظور جمعآوری دادهها و تأیید یا رد فرضیات انجام میشود. هدف اصلی تحقیق تجربی استخراج نتایج قابل اطمینان است.
تحقیق توسعهای (Applied Research): این نوع تحقیقات بر روی استفاده از دانش و تکنولوژیهای موجود برای حل مسائل عملی و کاربردی تمرکز دارد. هدف اصلی آن بهبود محصولات، فرآیندها و خدمات است.
تحقیق و توسعه پیشرفته (Advanced R&D): این نوع R&D به نوآوری و بهبود فناوریها و فرایندهایی پیچیدهتر میپردازد و معمولاً در شرکتهای بزرگ و مراکز تحقیق و توسعه صنعتی انجام میشود.
تحقیق و توسعه باز (Open R&D): این رویکرد تحقیق و توسعه را به صورت همکاری با متخصصان و سازمانهای دیگر ترویج میدهد تا دانش، منابع و نتایج تحقیقات به اشتراک گذاشته شود.
تحقیق و توسعه در کسب و کار چه اهدافی را دنبال می کند؟
هدف اصلی از تحقیق و توسعه در کسب و کار، نوآوری و ابتکار در محصولات، خدمات، فرایندها و فناوریها است. این فعالیتها برای بهبود کیفیت و کارایی محصولات و خدمات، پاسخ به نیازهای بازار، ارتقای فناوریها، افزایش رقابتپذیری و بهبود موقعیت بازاری کسبوکار انجام میشود.
توجه :
نظر به این که فایل دارای تصاویر می باشد و لیکن به دلیل حجم زیاد قابل آپلود نیست عزیزانی که علاقمند به دریافت فایل به همراه تصاویر هستند لطفا پس از دانلود؛ پیام بفرستند تا فایل دارای تصاویر را دریافت نمایند . با سپاس غفاری
مجموعه کامل جزوات و نمونه سوالات آمادگی جهت آزمون کارشناس رسمی دادگستری رشته عمران با مطالعه جزوات ارائه شده و کاربردی شانس قبولی شما را بالا می بریم |
![]() |
دسته بندی | عمران |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 44630 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 1000 |
محتویلت فایل خلاصه شده:
1. جزوه فولاد خلاصه شده و کامل 180 صفحه (تستی/تشریحی/مثال حل شده/آموزش)
2. جزوه بتن خلاصه شده و کامل 176 صفحه (تستی/تشریحی/مثال حل شده/آموزش)
3. جزوه تحلیل سازه خلاصه شده و کامل 215 صفحه (تستی/تشریحی/مثال حل شده/آموزش)
4. جزوه مقاومت مصالح خلاصه شده و کامل 190 صفحه (تستی/تشریحی/مثال حل شده/آموزش)
5. جوشکاری 150 صفحه
6. امور ثبتی
7. آموزش ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری
8. آیین_نامه_اجرایی_قانون_کارشناس_ر
9. ضوابط اجرایی ارزش معاملاتی املاک- 92
10. ضوابط_صدور_پروانه_شهرداری
11. قانون شهرداریها
12. قانون کارشناس رسمی